SYSTEM THE WAND

Bezbolesne leczenie

Dla osób, które unikają bólu i szukają sposobu na bezbolesne leczenie.

Idealny system dla pacjenta, który odkładał wizytę, w lęku przed bólem. Nasze leczenie przeprowadzone będzie bez kłuć, bólu i towarzyszącemu temu stresowi.

JAK DZIAŁA BEZBOLESNE LECZENIE?

W Focus Clinic, na specjalne życzenie, pacjent może być znieczulany przy pomocy systemu The Wand.

Cały zabieg znieczulenia jest przeprowadzany pod kontrolą komputera, zaś sam płyn znieczulający jest wprowadzany przez lekarza, za pomocą specjalnych końcówek aplikacyjnych.

Końcówki aplikacyjne Wand mają unikalną, opatentowaną budowę, umożliwiającą przeprowadzenie znieczulenia bardzo precyzyjnie, szybko i przede wszystkim bez bólu.

TWOJE KORZYŚCI:

The Wand jest komputerowym systemem, który podaje substancję znieczulającą.

Główną zaletą jest fakt, że eliminuje, nawet chwilowe, nieprzyjemne odczucie rozpierania tkanek. Uczucie to jest zawsze odczuwalne, podczas klasycznej iniekcji.

System ten przyspiesza działanie płynu znieczulającego i umożliwia wykonanie precyzyjniejszego znieczulenia. W efekcie, leczenie jest delikatne i bezbolesne.

JAK SKORZYSTAĆ Z  SYSTEMU:

Na wizycie w Focus Clinic, poinformuj lekarza, że jesteś zainteresowany podaniem znieczulenia THE WAND. Zadbamy o to, by zapewnić ci pełen komfort podczas zabiegu.

ZASTANAWIASZ SIĘ NAD TĄ METODĄ LECZENIA

– CO MOZESZ DALEJ ZROBIĆ?

Umów się teraz na bezpośrednią konsultacje z lekarzem specjalistą z Focus Clinic.

Sprawdź

Sprawdź ceny i sposoby finansowanie leczenia w Focus Clinic.

SPRAWDŹ

Porady Focus Clinic

Dowiedz się więcej na temat porad w Focus Clinic, filozofii pracy i indywidualnych rozwiązań.

PORADY

Comments are closed.