BEZBOLESNE LECZENIE

Dla osób, które boją się bólu i szukają sposobu na bezstresowe leczenie.

Idealne rozwiązania dla pacjenta, który odkłada wizytę w lęku przed bólem. Dzięki najnowocześniejszym systemom znieczulającym, leczenie w Focus Clinic przeprowadzone będzie w maksymalnym komforcie, bez bólu i towarzyszącemu temu stresowi.

JAK DZIAŁA BEZBOLESNE LECZENIE?

Każdy ze stosowanych w Focus Clinic systemów znieczulających eliminuje, nawet chwilowe, nieprzyjemne odczucie rozpierania tkanek, które zawsze towarzyszy klasycznej iniekcji.

Systemy te przyspieszają działanie płynu znieczulającego i umożliwiają wykonanie precyzyjniejszego znieczulenia. W efekcie, leczenie jest delikatne i bezbolesne.

W Focus Clinic, nawet specjalistyczne zabiegi chirurgiczne, np. usuwanie zęba lub podniesienie zatoki szczękowej, dzięki wykorzystywanej przez nas nowoczesnej technologii, stają się szybsze, bezbolesne i mniej inwazyjne.

NOWOCZESNE SYSTEMY BEZBOLESNEGO LECZENIA

W Focus Clinic, na specjalne życzenie, pacjent może być znieczulany przy pomocy jednego z trzech systemów:

1. THE WAND – to znieczulenie podawane pod kontrolą komputera. Lekarz wprowadza płyn znieczulający za pomocą specjalnych końcówek, które dzięki swojej opatentowanej budowie, umożliwiają bardzo precyzyjną, szybką i przede wszystkim bezbolesną aplikację.
  2. QUICKSLEEPER – to elektroniczny długopis, dzięki któremu lekarz może precyzyjnie i bezboleśnie podać odpowiednią ilość płynu znieczulającego. Ten system, dodatkowo, zapobiega odrętwieniu dużych obszarów twarzy, co zawsze towarzyszy tradycyjnym metodom znieczulania.
  3. PIEZOTOME® CUBE – to urządzenie wykorzystywane w zabiegach chirurgicznych. Wysoka moc urządzenia sprawia, że leczenie trwa krócej i jest bezpieczniejsze dla pacjenta. Dzięki specjalnym końcówkom lekarz może wykonywać bardzo precyzyjne cięcia, co wpływa na ograniczenie bólu, lepsze gojenie i znacznie mniejszą opuchliznę po zabiegu.

JAK SKORZYSTAĆ Z  SYSTEMU:

Na wizycie w Focus Clinic poinformuj lekarza, że jesteś zainteresowany skorzystaniem z jednego z nowoczesnych systemów znieczulenia. Lekarz zaproponuje odpowiednią metodę dla Twojego przypadku.

ZASTANAWIASZ SIĘ NAD TYM ROZWIĄZANIEM

– CO MOŻESZ DALEJ ZROBIĆ?

Umów się teraz na bezpośrednią konsultacje z lekarzem specjalistą z Focus Clinic.

Sprawdź

Sprawdź ceny i sposoby finansowania leczenia w Focus Clinic.

SPRAWDŹ

Porady Focus Clinic

Dowiedz się więcej na temat porad w Focus Clinic, filozofii pracy i indywidualnych rozwiązań.

PORADY

Comments are closed.