BRAK ZĘBA/ZĘBÓW?

NASZE ROZWIĄZANIE

Gdy zmagasz się z brakiem jednego lub kilku zębów to właśnie leczenie implantologiczne wydaje się być dla Ciebie. Nowoczesna implantologia to dobre, sprawdzone, szybkie i łatwo dostępne dla każdego rozwiązania, oparte na najnowszych materiałach i technikach.

Braki w uzębieniu to jeden z głównych problemów, z którymi mierzą się Pacjenci gabinetów dentystycznych. Brak zęba lub zębów to nie tylko problem estetyczny, ale również funkcjonalny. Jednym ze sposobów na jego rozwiązanie jest leczenie implantologiczne, które oferujemy w Focus Clinic w Mińsku Mazowieckim.

DLACZEGO FOCUS CLINIC?

Leczenie implantologiczne w Focus Clinic (Mińsk Mazowiecki)

Braki w uzębieniu odbierają pewność siebie, powodują trudności w gryzieniu i przeżuwaniu pokarmów oraz przyczyniają się do zmiany rysów twarzy. Odpowiedzią na problem niepełnego uzębienia jest współczesna implantologia – jedna z wiodących dziedzin stomatologii, która koncentruje się na odbudowie braków zębowych.

Funkcjonalność i estetyka zębów są przywracane w zabiegu wszczepienia implantów. Stanowi on ciekawą alternatywę wobec leczenia chirurgiczno-protetycznego, w którym to braki zębowe odtwarzane są przy wykorzystaniu protez i mostów.

Światowej klasy systemy implantologiczne

Leczenie implantologiczne to jedna z naszych specjalizacji. Pacjentom kliniki proponujemy 4 różne, skuteczne i bezpieczne systemy implantologiczne światowej klasy:

• Straumann®,
  • Alpha Bio®,
  • Nobel Biocare®,
  • Noris Medical®.

Służymy profesjonalnym doradztwem w zakresie doboru optymalnej metody leczenia implantologicznego. W ramach kompleksowych usług zapewniamy niezbędną diagnostykę (wszelkie badania wykonujemy w nowocześnie wyposażonym laboratorium) i opracowanie szczegółowego planu leczenia. Na kolejnej wizycie przeprowadzamy zabieg wszczepienia implantu, na którym później wykonywana jest korona zębowa.

W Focus Clinic oferujemy Pacjentom starannie realizowane zabiegi implantologiczne – wszczepienie implantu zębowego, które stanowi szybki, skuteczny, a dzięki opcjom finansowania dostępny dla szerokiej grupy Pacjentów sposób na rozwiązanie problemu braków w uzębieniu. Zabiegi wykonywane w naszej klinice bazują na wykorzystaniu nowoczesnych systemów implantologicznych. Wszczepienie implantu przeprowadza doświadczony implantolog.

Dla komfortu pacjenta zabieg wstawienia zęba wykonujemy w znieczuleniu miejscowym, dzięki czemu jest on całkowicie bezbolesny. Procedura wszczepienia implantu zębowego trwa ok. 60 min.

Proponujemy nowoczesne rozwiązania z zakresu implantologii, które każdorazowo dopasowujemy do potrzeb i możliwości Pacjenta. Zapraszamy do kliniki stomatologicznej w Mińsku Mazowieckim.

Udogodnienia dla Pacjentów Focus Clinic

DOGODNY DOJAZD – nasza klinika dentystyczna znajduje się przy ul. Konstytucji 3 Maja 12 w Mińsku Mazowieckim w odległości ok. 46 km od centrum Warszawy (dojazd samochodem ok. 45-55 minut).

WYGODNA PŁATNOŚĆ – za wykonane usługi przyjmujemy płatności kartą i gotówką. Korzystamy z przyjaznych sposobów finansowania ratalnego – Mediraty.

KARTA BENEFIT – oferujemy system zniżek dla Pacjentów po leczeniu ortodontycznym lub implantologicznym.

Chcesz przywrócić estetyczny wygląd i pełną funkcjonalność swoim zębom? W Focus Clinic w Mińsku Mazowieckim oferujemy implanty zębowe w konkurencyjnej cenie. Umów się na leczenie implantologiczne już dziś.

Zadzwoń do nas – 601 84 07 84!

EFEKTY NASZEJ PRACY

Pani Agata zgłosiła się do Focus Clinic z powodu dyskomfortu, jaki sprawiała jej proteza wyjmowana. Chciała uzupełnić brakujące zęby na stałe.

Podczas leczenia odbudowaliśmy dwa pełne łuki zębowe opatentowaną metodą All-on-4 – wszczepiliśmy po 4 implanty w szczęce i żuchwie szwajcarskiej marki Nobel Biocare. Na implantach została osadzona na stałe porcelanowa proteza.

SYSTEMY FOCUS CLINIC

Implantologia to jedna z głównych specjalizacji Focus Clinic, dlatego pracujemy na trzech systemach implantologicznych:

Dla osób, którym zależy na pewnym i sprawdzonym rozwiązaniu. Pacjenci muszą jednak mieć sprzyjające warunki do wykonania tego zabiegu.

Dodatkowo system ten charakteryzuje się świetną relacją ceny do jakości.

Oryginalny, opatentowany system implantu spiralnego zapewnia znakomitą stabilizację i pewną osteointegrację.

Dla osób, którym zależy na szybkim trybie leczenia.

Implanty szwajcarskiej marki, znane z zastosowanie powierzchni SL Active, dzięki której słyną ze świetnej oseointegracji, co zapewnia przyspieszony czasu gojenia.

Implant jest ze stopu Roxolid (opatentowany materiał), który jest połączeniem tytanu i cyrkonu.

Najniższy procent niepowodzeń z użyciem implantów z linii Straumman.

Dla pacjentów z trudnymi lub nietypowymi przypadkami.

Szeroki wachlarz implantów pozwala na znalezienie rozwiązania, nawet w bardzo trudnych przypadkach.

W ofercie mamy ponad 20 różnego rodzaju rozwiązań (w tym m.in. popularny system All-on-4, dla osób zmagających się ze znaczącym bezzębiem).

PRZEBIEG LECZENIA

Pełne leczenie implantologiczne to tylko 3 etapy i kilka kroków.

I ETAP

PRZED LECZENIEM

Czym jest implant zębowy i jaką rolę on pełni?

Implant zębowy to trwały, tytanowy zamiennik korzeni zębowych. Dzięki zabiegowi wszczepienia implantu, możliwe jest odtworzenie estetyki i przywrócenie funkcjonalności uzębienia utraconego przez Pacjenta.

Implant zębowy składa się z trzech elementów, którymi są:

• śruba wszczepiana podczas zabiegu chirurgicznego w kość żuchwy pacjenta (tzw. filar),
  • łącznik wykonany z metalu lub ceramiki,
  • korona – korona utraconego zęba odbudowywana jest po zabiegu wszczepienia implantu.

Wszczepienie implantu zębowego to zabieg mający wiele zalet. Przede wszystkim nie wymaga ingerencji w zdrowe uzębienie – implanty wstawia się w miejscu brakujących zębów. Wszczepienie zęba pozwala naszym specjalistom na skuteczne i trwałe przywrócenie pełnej funkcjonalności narządu żucia. Implanty zębowe są komfortowe w użytkowaniu oraz mogą być dobrze dopasowane do naturalnego uzębienia Pacjenta.

Kiedy warto zdecydować się na zabieg wszczepiania implantu?

Leczenie implantologiczne, które polega na wszczepieniu implantu zębowego, polecane jest Pacjentom, u których z różnych powodów występują braki w uzębieniu. Wskazaniami do wykonania zabiegi są brak pojedynczego zęba lub kilku zębów, całkowite bezzębie oraz braki międzyzębowe w uzębieniu. Implanty zębowe to rozwiązanie, z którego mogą skorzystać również osoby, u których występuje nietolerancja protez ruchomych.

Leczenie implantologiczne jest ważne zarówno ze względów estetycznych, jak i funkcjonalnych. Braki w uzębieniu powodują wiele problemów – przede wszystkim utrudniają prawidłowe gryzienie i przeżuwanie pokarmów. Mogą być też źródłem przewlekłego stanu zapalnego dziąseł. Często prowadzą też do asymetrii twarzy i zaburzeń wymowy. U wielu Pacjentów mogą skutkować zaburzeniami układu stawów skroniowo-żuchwowych i występowaniem uporczywego bólu głowy. Możliwą konsekwencją jest również utrata kolejnych zębów.

Jak wygląda leczenie implantologiczne?

Leczenie implantologiczne składa się z trzech etapów. Wstawienie zęba poprzedza konsultacja, w trakcie której przeprowadzany jest wywiad z Pacjentem. Wykonywane są również niezbędne badania – RTG lub tomografia komputerowa (na miejscu w klinice). Przed zabiegiem Pacjentowi przedstawiany jest plan leczenia oraz zalecenia po wstawieniu zęba.

W dniu zabiegu Pacjentowi podawane jest znieczulenie. Następnie stomatolog nacina dziąsło, przygotowując w nim otwór, w którym zostanie umieszczony implant. Miejsce zabiegu zabezpiecza się szwami, które zdejmowane są po ok. tygodniu od zabiegu.

Ważnym elementem leczenia jest proces osteointegracji, czyli zrostu implantu z kością, który trwa ok. 2-6 miesięcy (indywidualnie dla każdego Pacjenta). Po całkowitym zagojeniu rany, u Pacjenta planowane jest leczenie protetyczne, w trakcie którego wykonywane są korony na implantach.

Wstawienie implantu - przeciwwskazania do zabiegu

Zabieg wstawienia zęba, choć pozwala na przywrócenie estetyki i funkcjonalności utraconego częściowo lub w całości uzębienia, nie jest zalecany wszystkim Pacjentom. Do przeciwwskazań do wykonania zabiegu należą:

• urazy w jamie ustnej,
  • alergia na materiały stosowane w implantologii,
  • cukrzyca,
  • choroby nowotworowe,
  • ciąża,
  • palenie papierosów,
  • zaburzenia krzepnięcia.

Ile kosztuje wszczepienie implantów w Focus Clinic?

Zabieg wszczepienia implantu zębowego oferowany jest w cenie od 1900 do 3300 zł (cena w zależności od wybranego systemu). Koszt konsultacji implantologicznej wynosi 100 zł. Szczegółowe informacje w Cenniku.

II ETAP

ZABIEG

IMPLANTACJA

Tytanowy implant jest wszczepiony w trakcie nawet 60 minutowego zabiegu.

W Focus Clinic, dla większego komfortu, stosujemy japoński system znieczulania komputerowego The Wand, które w porównaniu z tradycyjnymi technikami jest całkowicie bezbolesny.

Dla podwyższenia komfortu podczas zabiegu pacjent może słuchać muzyki dzięki bezprzewodowemu systemowi Bose.

Z uwagi na różne potrzeby i oczekiwania pacjenta w Focus Clinic stosowane są aż 3 różne systemy implantologiczne (Alpha Bio – ekonomiczne rozwiązanie, Straumann – dla osób oczekujących względnie szybkiego czasu leczenia oraz Nobel Biocare – stosowany w trudnych i wymagających przypadkach).

III ETAP

PO ZABIEGU

OKRES GOJENIA

Okres gojenia, gdy implant łączy się z kością (tzw. osteointegracja), trwa ok. od 2 do 6 miesięcy. W tym czasie pacjent jest pod stałą opieką specjalistów Focus Clinic, którzy na bieżąco sprawdzają proces gojenia.

ZASTANAWIASZ SIĘ NAD TĄ METODĄ LECZENIA

– CO MOŻESZ DALEJ ZROBIĆ?

Umów się teraz na bezpośrednią konsultacje z lekarzem specjalistą z Focus Clinic.

Sprawdź

Sprawdź ceny i sposoby finansowania leczenia w Focus Clinic.

SPRAWDŹ

Porady Focus Clinic

Dowiedz się więcej na temat porad w Focus Clinic, filozofii pracy i indywidualnych rozwiązań.

PORADY

Comments are closed.