Implanty to najlepsza metoda odbudowy brakujących zębów. Poznaj 7 faktów o implantach, które rozwieją Twoje wątpliwości i przekonaj się, że implanty w Mińsku Mazowieckim są łatwo dostępne w nowoczesnej klinice stomatologicznej Focus Clinic.

1. Implantacja nie boli!

W Focus Clinic zabiegom implantacji towarzyszą nowoczesne systemy znieczulania komputerowego (m.in. The Wand lub QuickSleeper). Dzięki temu, cały zabieg, jak i samo podanie płynu znieczulającego są zupełnie bezbolesne.

1. Natychmiastowy efekt estetyczny

Tymczasową odbudowę protetyczną, np. koronę, w większości przypadków możemy założyć na wszczepiony implanty już tego samego dnia, zachowując przy tym pełną estetykę zęba/zębów. Po okresie gojenia, tymczasową odbudowę zastępuje się stałą, która może być wykonana z różnego rodzaju materiałów, np. korony porcelanowe na cyrkonie, korony pełnoceramiczne.

1. Implanty wszczepiamy niezależnie od wieku

Implanty wszczepia się zasadniczo wszystkim, niezależnie od wieku – zarówno 20-latkom, którym brakuje jednego zęba, a także seniorom po 70. roku życia, którzy potrzebują uzupełnić całkowity brak zębów (polecana jest w takim przypadku metoda All-on-4). O kwalifikacji do zabiegu implantacji nie decyduje wiek pacjenta. Wszczepienie implantu warunkuje stan kości, a także ogólny stan zdrowia.

1. Leczenie implantologiczne jest przystępne cenowo

Leczenie implantologiczne, w porównaniu do innych metod protetycznych, okazuje się tańsze. Mosty i protezy należy wymieniać co kilkanaście miesięcy, implanty są rozwiązaniem na wiele lat.

Decydując się na leczenie implantologiczne, trzeba mieć na uwadze, że dobrej jakości implantu nie da się uzyskać poniżej pewnej ceny. Systemy implantologiczne są poddawane badaniom klinicznym, testom i innym kosztowym procedurom, które mają na celu dokładne sprawdzenie funkcjonalności i bezpieczeństwa implantu.

Wielu pacjentów Focus Clinic decyduje się na finansowanie leczenia w prostym i sprawdzonym systemie ratalnym MediRaty.

1. Wszczepienie jednego implantu trwa ok. 15 minut

Gdy zabieg przeprowadza doświadczony chirurg szczękowy (mający w swojej historii kilkaset i więcej implantacji) w sprzyjających warunkach wszczepienie jednego implantu trwa ok. 15 minut.

1. Implanty trwale łączą się w kością

Implanty (w przeciwieństwie do protezy) są rozwiązaniem stałym.

W Focus Clinic pracujemy wyłącznie w oparciu o systemy o potwierdzonej najwyższej jakości i świetnej osteointegracji, czyli trwałym połączeniu się z kością w żuchwie lub szczęce. Implanty zębowe są wykonane z tytanu, czyli materiału, który nie wywołuje alergii, jest on materiałem obojętnym dla ludzkiego organizmu.

1. Implanty są dla każdego

W Focus Clinic pracujemy w oparciu o aż 3 renomowane systemy implantologiczne, dlatego jesteśmy w stanie dobrać odpowiedni system leczenia dla każdego:

• Alpha Bio  – dla osób, którym zależy na pewnym i sprawdzonym rozwiązaniu. Dodatkowo system ten charakteryzuje się świetną relacją ceny do jakości.
  • Straumman  – dla osób, którym zależy na szybkim trybie leczenia. Implanty szwajcarskiej marki, znane z zastosowanie powierzchni SL Active, dzięki której słyną ze świetnej osteointegracji.
  • Nobel biocare  – dla pacjentów z nietypowymi przypadkami.  Szeroki wachlarz implantów pozwala na znalezienie rozwiązania, nawet w trudnych warunkach  (m.in. system All-on-4, dla zmagających się ze znaczącym bezzębiem).

Focus Clinic to dentysta w Mińsku Mazowieckim, w którym specjalizujemy się w leczeniu implantologicznym. W przypadku dodatkowych pytań o implanty zapraszamy do kontaktu telefonicznego  601 07 84 07, mailowego: dziendobry@focusclinic.pl lub przez nasz fanpage na Facebooku www.facebook.pl/focusclinic.