LECZENIE STOMATOLOGICZNE BEZ BÓLU

Aż 75% Polaków* boi się bólu podczas wizyty u dentysty. Obecnie w 2022 roku możemy o tym zapomnieć. Przeczytaj, jak wygląda bezbolesne leczenie u nowoczesnego dentysty w Mińsku Mazowieckim.

W Focus Clinic, w zależności od wykonywanego zabiegu, korzystamy z trzech nowoczesnych systemów znieczulających, które eliminują ból i dyskomfort.

THE WAND

Jeśli paraliżuje Cię strach przed igłami, wybierz znieczulenie The Wand. Środek znieczulający wprowadzony jest przez lekarza za pomocą specjalnych końcówek aplikacyjnych, które dzięki swojej opatentowanej budowie, umożliwiają bardzo precyzyjne, szybkie i przede wszystkim bezbolesne podanie płynu. Znieczulenie podawane jest pod kontrolą komputera, który wylicza optymalną ilość dla każdego pacjenta.

QUICKSLEEPER

Elektroniczny długopis QuickSleeper to nowoczesny system do znieczulania, dzięki któremu lekarz może precyzyjnie i bezboleśnie podać odpowiednią ilość płynu znieczulającego. QuickSleeper dodatkowo, zapobiega odrętwieniu dużych obszarów twarzy, co zawsze towarzyszy tradycyjnym metodom znieczulania.

PIEZOTOME CUBE

Przy wybranych zabiegach chirurgicznych w Focus Clinic korzystamy z nowoczesnego urządzenia do opracowywania tkanek miękkich i kości Piezotome® Cube.

Wysoka moc urządzenia sprawia, że leczenie trwa krócej i jest bezpieczniejsze dla pacjenta. Dzięki specjalnym końcówkom lekarz może wykonywać bardzo precyzyjne cięcia, co wpływa na ograniczenie bólu, lepsze gojenie i znacznie mniejszą opuchliznę po zabiegu.

Focus Clinic jako jedyna klinika dentystyczna w Mińsku Mazowieckim została zaproszona do ogólnopolskiego programu „Klinika bez bólu”.

_________________

*Zgodnie z wynikami Ogólnopolskiego Badania Świadomości Stomatologicznej Polaków https://klinikabezbolu.pl/zrodla-bolu/